woensdag 28 juli 2010

Hoe nu verder met deze blog.




Ik ben op andere manieren bezig geweest om mijn ei kwijt te kunnen, maar niets is echt helemaal bevredigend. Ik heb nu een aparte blog voor mijn quilts en ik wilde ook een aparte blog voor mijn borduursels, algemene dingen kantklosjes en belevenissen, maar dat werkt allemaal niet. De aparte quiltblog houd ik wel aan, evenals de kwekerij en de ministeck, maar alle andere dingen gaan toch gewoon in deze blog. Dus ik ga gewoon door bij vandaag, en probeer de tussenliggende projecten nu en dan in te voegen. Voor alle projecten is een bezoekje aan mijn website, http://geriesneedleworks.webklik.nl ook aan te bevelen.

Vandaag, 28 juli juli opgepast op de kinderen van Elsa1. (ik heb meerdere vriendinnen die Elsa heten, vandaar die 1.) Vanmiddag komt Machteld op visite en vanavond kan ik dan eindelijk de patroondelen voor een blauwe theemuts op stof gaan leggen. Die moet voor 26 augustus af zijn, het is een bestelling. Gisteren ben ik naar het quilterscafe van mijn favoriete quiltwinkel geweest. daar heb ik lekker kunnen werken aan mijn Jaar Rond Quiltjes. Als ik het hele jaar bij elkaar gemaakt heb en ik heb het hele jaar tentoongesteld, maak ik van alle losse quiltjes een geheel door middel van knoopsgaten in een grote lap, waar ik dan met ophangstokjes een ophangsysteem van maak.Stokje aan de voorkant, 2 knoopsgaten boven elkaar en strikjes door de knoopsgaten. Als ik daar dan leuke kleurtjes voor gebruik, ziet de achterkant van die quilt er ook nog leuk uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten