vrijdag 27 augustus 2010

Inhaalslag.

Terug van vakantie, dat was me weer wat zeg. Drie weken toeren door de States, trekkend van tent naar tent. Jaja, deze quiltster is toch best avontuurlijk. Eenmaal thuisgekomen is het normale leven al weer bijna begonnen. Het Kindervakantiewerk is al begonnen, de eerste week zit er al weer op. Vandaag vos geweest bij de vossenjacht en tegelijkertijd in de tuin kunnen werken. Hoe is dat voor multitasken? Deze week al weer een theemuts afgemaakt. Verder de afgelopen week hoofdzakelijk huishoudelijke karweitjes gedaan. En nu ik het dan toch over hoofdzaak heb, van de week nog even met spoed naar de dokter met jongste. Hij was met zijn hoofd tegen het tuinhuisje gevallen, een gat erin natuurlijk. In zijn hoofd dus. Gelukkig heb ik EHBO, sindsdien raak ik niet meer zo snel in paniek. Ik had gelukkig weer de juiste beslissing genomen door onmiddellijk naar de huisartsenpost te gaan. Haha, de foto natuurlijk weer vergeten op de computer te plaatsen, nouja, zondag dan maar. Tot dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten